Aangezien ik ook al een tijdje opt forum zit..
dacht ik maak ook even een project aan..
Opel Astra 1.6 8v 100pk geboren in 1992
Astra bij aanschaf:
Was eigenlijk totaal niet de bedoeling om er aan te gaan sleutelen of iets dergelijks..
Het begon met een setje angel-eyes,
omdat de standaard koplampen echt ruk waren:
Daarna GSi-bumpers gekocht..
Via Final Gear een set 17" BBS CH gekocht:
Omdat ik nog steeds met originele opel audio zat.. (daar wordt je dus niet blij van) audio-aankopen gedaan..
Meteen maar sportpedalen van Isotta en stuurtje gekocht
--
en tsja.. toen begon de ziekte serieus..
grille, spoiler, spiegels, Rieger Infinity bodykit, LSD-deuren, interieur-spuiten, isotta stuur & pook, leder sportstoelen, verlagen, neon en meer..
-- Richard ant werk:
-- Resultaat:
--
Laatste update! strakke achterplaat (under construction)
Spuiter is vergeten plaat bij de snijden..
dus pasvorm is nog niet 100% maar deze wordt nog bijgesneden (en opnieuw gespoten) (let niet op de plaats van et kenteken.. ducktape-tjoening)
Laatst gewijzigd door Tiem op 02 okt 2007 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeer strakke astra, echt een supermooie bak. Alleen jammer van de 1.6 die erin ligt
En ducktape tuning is echt wel vet
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
paar verbeterpuntjes maar die hou je altijd:
stootstrip
en de bekleding van het geluid lijkt er een beetje losjes bij te hangen..
maar hij is top!
danku mensen
ja idd.. stootstrips wil ik er zo snel mogelijk af hebben..
maar ik neem de lak eronder ermee af..
maar kben druk ant sparen voor spuitbeurtje..
en et polyester inbouw gaat sowieso nog een x opnieuw, want bij de inbraak in mijn auto is deze helemaal gaan scheuren etc..
dus dat komt ook nog in orde..
graaaag... dat is ook de reden dat ik nog even wacht met motor-swap..
wil echt heeeel graag c20xe.. maar daarna weet ik van mezelf wel dat ik meer wil.. dus c20let of v6..
dus wil het in 1x goed hebben..
heb nog wat dingetjes aan het exterieur wat me niet zint..
en daarna puur focussen op motorisch..
Enkel snap ik de achterplaat aanpassing niet helemaal?
Vind het altijd wat jammer, zie je zo'n auto met strakke klep, en kenteken ergens van nood heen gehangen.
Aan de onderlip, of in de bumper gemaakt... net of het maar noodzaak was.
Ben benieuwd waar je die plaat gaat ophangen.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
ze hadden er een stuk metaal in moeten verwerken, had je er een sterke magneet tussen kunnen doen Dr zijn wel van die platte magneet strips te krijgen, even inplakken met vilt tegen het krassen en op de meeting haal je hem dr met redelijk wat gemak weer af.
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
GSi Twente schreef:
Ben benieuwd waar je die plaat gaat ophangen.
dat vroeg ik me dus ook af.
hier dus
--
et mooie is dat de plaat vrij diep onder de bumper hangt.. dus als er van bovenaf geflitst wordt dan hoop ik dat een deel net niet leesbaar is..
(mja.. kom daar maar es achter )
(fotokwaliteit is ruk.. maar even foto genomen met mobiel)
die nummerplaat verpest opzich wel je achterkant hij zou super strak zijn zonder plaat ja..
maar waarom heb je die velgen met zwarte hart niet meer die vond ik echt super strak staan.