Pics uit de oude doos ;)

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Baas J.
forum-gebruiker
Berichten: 836
Lid geworden op: 27 sep 2006 16:18
Locatie: Prov. Zeeland

Bericht door Baas J. »

Als je gewoon een goede baan hebt maakt dat niet zoveel uit... auto's blijven de slechtste investeringen ooit. Zelfde als op dit moment nog 1000en euro's in een F van 17 jaar oud pompen.
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.

Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Ligt eraan wat voor auto's je koopt.
Ik ken ze wel die hoe ouder hoe meer opleveren.

Daarbij, jonger rijdenis aan mij niet besteed in elk geval.
Ik wil alleen maar ouder.
Vergeet niet dat bij de tegenwoordige motoren het allemaal teveelgeknepen is op millieu. Daardoor rijden ze niet zo fijn en probleemloos als vroeger. Een auto na pak hem beet...1996 en meer dan 2 ton rijden zonder ooit een storing, foutcode of probleem.....Neej. ondenkbaar. Auto van nu mag al blij zijn als ze de eerste beurt halen zonder een foucode of storing/electronisch probleem.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Heb ik ook, vind mijn opel zo onhandelbaar alssie is juist daarom leuk.
Snel, laag, en behoorlijk oncomfortabel en vervelend om normaal mee te rijden.
Ketst overal tegenaan en trekt als tierelier met hoop pokkeherrie.

Geweldig.

Mijn vriendinneke. Verveel me helemaal suf bv in een Astra G al.
Keer hard de bocht in, rolt om voor, al het gewicht erop, met je kop zowat in de voorruit. Nhaa....

'Normale' auto op vakantie wel fijn, dah wel.
Gebruikersavatar
Baas J.
forum-gebruiker
Berichten: 836
Lid geworden op: 27 sep 2006 16:18
Locatie: Prov. Zeeland

Bericht door Baas J. »

Nu weer on-topic.
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.

Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Bericht door gsipiloot »

wat was t topic ook weer? een paar ouwe foto's:roll:
mooi moment om t is hier over te hebben

1000den euro's in een astra pompen van 17jaar oud is idd een slechte investering MAARRRRRR
dat doe je alleen als die astra van 17jaar oud je hobby is anders heeft t totaal geen nut want dan koop je een golfje 3 vr6 die hebben meer koppel ietsie meer pk en minder last van roest
daar zwiep je 1000 tegenaan en de motor is weer een heel eind fris en gaan met die banaan

en idd ik val ook in slaap in die 'moderne' auto's
ik wil laag stuiterend over de weg rijden met 90 haaks de bocht om kunnen hoeken en accelereren als een gek!!! jaaaa en dan die uitlaat bleren de motor toeren horen maken!!
oh man dat is het gevoel dat is nou verslavend daarom ben ik nou verliefd op astra gsi! eigenlijk op alles wat dat kan maar dan toch t meest op mn eigen Astra

en voor lange ritjes heb ik mn astra cabrio uit '94 die is onverlaagd en rijdt heerlijk
maar voor de fun is mijn gsi NR1
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Bericht door Erwin_dude »

amen ..
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

gsipiloot schreef:wat was t topic ook weer?
dat doe je alleen als die astra van 17jaar oud je hobby is anders heeft t totaal geen nut want dan koop je een golfje 3 vr6 die hebben meer koppel ietsie meer pk en minder last van roest
daar zwiep je 1000 tegenaan en de motor is weer een heel eind fris en gaan met die banaan
Wist je dat, om die netjes te onderhouden zijn zelfde freaks als wij. Die hebben geen roest misschien maar met name die eerste series VR6en, das werk aan de winkel hoor. Je klinkt een beetje alsof je al jaren niet meer GSi rijdt. Stuurkogels, homokineten, etc etc, allemaal idem qua kosten. Allemaal niet zo goedkoop. Of je nu Astra GSi rijdt of VR6. Is identiek allemaal.

Is zelfde hobby. Daarom sterven die auto's ook net zo goed uit.
Soms zie je een superstrakke originele. Soms flikkert de helft eronderuit na 17 jaar.

Zit in de mensheid. De kerel met zijn kinderen in het Feyenoord dekbed overtrekje die tegen de kerel met zijn kinderen in het Ajax dekbed overtrekje is. Zijn identiek stiekem.


Rest ben ik helemaal met je eens !
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Bericht door Erwin_dude »

wijse uitspraken van plug :D

altijd weer gelijk die man:D
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Plaats reactie