When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
wat me opvalt is dat niemand de veyron noemt :O.. hallllllllllo
Vermogen: 1001 pk (tot 1050 pk, afhankelijk van temperatuur. Deze is bij elke Bugatti anders)
Topsnelheid: fabrieksopgave 406 km/u, hoogst gemeten topsnelheid: 407,4 km/u door Top Gear / 408,47 gemeten door Duitse overheidsinspectie op 19 april 2005.
Motor: 7993cc W16 met 4 turbo's
0-100 km/u: 2,3 seconden(de nieuwe cijfers)
0-200 km/u: 6,3 seconden
0-300 km/u: 15,9 seconden
0-± 400 km/u: 54,8 seconden
400 mm carbon-keramische remschijven
Vierwielaandrijving
Zeventraps DSG-versnellingsbak van Ricardo
10 radiatoren: 3 om de motor te koelen, 3 van de intercooler, 1 voor de asolie, 1 voor de motorolie, 1 voor de hydrauliekolie
Gebruikt op topsnelheid evenveel lucht in een minuut als een mens in vier dagen
Verbruik: circa 40 l/100 km (stad), circa 22 l/100 km (buiten de stad), op topsnelheid is de volledige 100 liter tankinhoud in 12 minuten leeg (115 l/100 km).
Speciale banden, houden het op topsnelheid 15 minuten uit
Lengte: 4,5 meter
Breedte: 2,1 meter
Totaalgewicht: 2080 kg
Heeft een extra teller, namelijk een pk-teller. Deze gaat van 0 tot 1001 met stappen van 100
In juli 2006 claimde het Engels-Italiaanse Barabus de snelste auto ter wereld te hebben gebouwd: de Barabus TKR met een topsnelheid van 434 km/u. Deze auto gaat van 0-100 in 1,67 seconden en heeft 4 pk meer dan de Bugatti Veyron. Dit maakt dit op papier de snelste auto ter wereld. Overigens hebben sinds de introductie van de Veyron meerdere fabrikanten geclaimd auto's te hebben gebouwd met een hogere topsnelheid of hoger vermogen. Echter, geen van deze fabrikanten kon dat bewijzen met metingen, tot op 13 september 2007, toen het snelheidsrecord dan toch van de tabellen geveegd werd door de SSC Ultimate Aero TT
toen ik daar nog werkte kwam de maarten memorial langs, en 3 maal raden wie dit aan het filmen is ( bij ongeveer 6 nogwat komt de veyron voorbij )
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
PaRa schreef:wat me opvalt is dat niemand de veyron noemt :O.. hallllllllllo
Dat komt, omdat ondanks de indrukwekkende cijfers, het een lelijk hok blijft
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
Ja dat zeg ik ook, de specs / cijfers van dat apparaat zijn gewoon machtig mooi, maar z'n looks heeft hij niet echt mee vind ik. Achter is het nog wel aardig, maar de voorkant vind ik net zo'n bolle vis
Het geluid is wel prachtig, zie (lees: luister) hier bijv. vanaf 0:24
gsipiloot schreef:en welke auto krijgt standaard vanuit de fabriek 1000pk?
deze bijv, de Porsche 9ff GT9
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
Die Aston is inderdaad echt waaaaaanzinnig! Op Spa ieder jaar met de 24uurs race klinkt t ding echt zo geweldig..
met name wanneer hij echt helemaal terug naar zn 2 gaat met t afremmen de remmen opgloeien en daarna er weer vol opgaat... magisch!
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
die gumpert is ook ruig ja
belachelijk veel downforce dat ding
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________