Luxe zonnekleppen

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Luxe zonnekleppen

Bericht door Roy GSI »

Ik heb een setje luze zonnekleppen gemoneerd maar ze willen n iet echt mooi passen. Ze staan een stuk schuin naar beneden en ze willen niet lekker in de houder in het midden passen. Moet er wat worden aangepast als je die zonnekleppen erin zet of hoort het gewoon te passen?
Astra GSI C20XE
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Luxe zonnekleppen

Bericht door pascal1109 »

Die van de Omega B hebben een goede pasvorm. Uit een andere auto past het niet lekker.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Luxe zonnekleppen

Bericht door Roy GSI »

pascal1109 schreef:Die van de Omega B hebben een goede pasvorm. Uit een andere auto past het niet lekker.
Oh dan zal dat het wel zijn. Volgens mij komen deze uit een vectra B. Nou in ieder geval lekker kut. Kan ik ze er weer uithalen.
Dan ga ik opzoek naar een setje uit een omega B.
Astra GSI C20XE
boerbeun
forum-gebruiker
Berichten: 1034
Lid geworden op: 01 jun 2007 13:43
Locatie: duiven

Re: Luxe zonnekleppen

Bericht door boerbeun »

je kan hem wel monteren, maar dan moetg je die montage plaatjes verwisselen voor die van de astra zelf, die pin daarin drukken en dan een borg ringetje er omheen zetten.

omega B past idd optimaal, vectra wijkt 3-4cm af


edit: setje kopen? heb nog wel setje incl kabelboompje
ventieldopjes-met-blauwe-vlaggetjes-en-rode-knop-promoteam
Gebruikersavatar
Roy GSI
forum-gebruiker
Berichten: 434
Lid geworden op: 31 dec 2009 15:40
Locatie: IJmuiden

Re: Luxe zonnekleppen

Bericht door Roy GSI »

Ik zal er even over nadenken zou ze op zich wel willen hebben. Ik zal het wel even laten weten.
Astra GSI C20XE
Plaats reactie