waar loopt die kabel langs als je m doorflext achter de tank

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
Plaats reactie
airwolf99
forum-gebruiker
Berichten: 168
Lid geworden op: 14 apr 2008 11:09
Locatie: damwoude
Contacteer:

waar loopt die kabel langs als je m doorflext achter de tank

Bericht door airwolf99 »

jongens even een klein probleempje.

vorige week heb ik er een nieuw tankdopgedeelte ingelast. nou heb ik de oude eruit geflext. nou deden mijn knipperlampen het ineens niet meer schijnbaar loopt deze draad hierachterlangs. ik heb deze dus ook doorgeflext. maar nou loopt deze niet achter het paneel op de zijkant van de achterbank langs. die kap wanneer je die weg haalt kan je binnenin de wielkast kijken. loopt hij via de dakstijl boven de achterbank naar boven en dan daar langs? en van welke auto haal ik slotloze deurgrepen?


alvast bedankt
je bent wild en je jongt wat, 1400>1800 16V!
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: waar loopt die kabel langs als je m doorflext achter de tank

Bericht door RedBill »

De bekabeling van je achterverlichting loopt aan de bestuurderszijde door de wagen heen. Van de verlichting aan de rechterzijde loopt het door het achterpaneel heen. Aan de passagierszijde zit nagenoeg geen bedrading. Alleen die van je rechterachterspeaker loopt vlak over die vulopening heen.

Het kan wel zijn dat je de bedrading van je rechterachterlicht hebt geraakt, maar dat zou je dan van binnenuit moeten kunnen zien als je het roostertje bij je achterlicht weg haalt.

rechts
Afbeelding

Afbeelding

links
Afbeelding

Afbeelding
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Plaats reactie