Ja, alleen lijnttie dan voor geen meter met je achterlichten. Da's so-wie-so het "design"probleem hier, der zit daar een knik, hoe je ook wend of keert.
PERSOONLIJK zou ik dan de achterklep strak maken aan bovenkant, dus met plaat en rechtlopend, maar daar is iedereen wel over uit, maar onderaan wel een scherpe knik houden die dan exact gelijk loopt met waar de achterlichten stoppen. Vind ik dat persoonlijk STRAKKER dan dat daar een soort ronding komt, want dat lijnt gewoon niet met de harde lijn van waar je achterlichten onderaan stoppen.
Bij die rode zie je dat er een ronding zit, en die zit dan ook nog eens hoger dan de lichten, dat vind ik dan niet strak. kBen het in die zin met Chucky eens dat die lijn bij die ander gewoon kan, omdattie nou eenmaal exact strak loopt met de onderkant achterlichten, mooiste is (als dat kan) exact daar een strakke hoek, is iig mooier dan een flauwe bocht. Belangrijkste is iig dat ook alssie iets bol is (de knik aan onderkant) dat zelfs dan iig middelpunt van die bolling gelijk lijkt met de achterlijn van de achterlichten.
kVind maar raar lullen, want iemand loopt heel zijn achterklep vet te verbouwen, dus wie ben ik, maar dan zou ik toch voor scherpe hoek gaan, en strak gelijnd op onderkant achterlichten, dan issie strakst.
Dus wit is hoe je lijn van achterklep onderaan zou moeten lopen, en hoe rechter is in mijn ogen dan, hoe beter, strakke hoek.