Ik weet dat het eigenlijk in het gespot op marktplaats gedeelte hoort, maar deze vindt ik toch wel heel erg speciaal en wou hem daarom hier graag even delen:
Das echt een verzamelstuk
Maar hij beschikt, naast de zaken die de verkoper aangeeft ook over een ondiep bakje in de middenconsole, terwijl er geen airbag in zit.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
RedBill schreef:Das echt een verzamelstuk
Maar hij beschikt, naast de zaken die de verkoper aangeeft ook over een ondiep bakje in de middenconsole, terwijl er geen airbag in zit.
Dat heb ik ook bij elke Astra, heb er maar 1 met airbag maar allemaal een ondiep bakje.
Maar 1x een diep bakje gehad in een 92-er .
ondiep bakje idd, heb diepe bakjes ook alleen maar in 92-er astra's gezien
ik heb in mijn 92 er ook diepe bakje
WestCoastPromo Team BonrathPromo Team Shell Helix Promo Team IrmscherPromo Team Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5) Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
Mr.F schreef:Ik weet dat het eigenlijk in het gespot op marktplaats gedeelte hoort, maar deze vindt ik toch wel heel erg speciaal en wou hem daarom hier graag even delen:
De prijs is iets te hoog.
Er is vorig jaar (of 2 jaar) een nieuwe verkocht met iets van 1000 op de klok ofzo, voor 16 of 18k.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
Echt gaaf om te zien. Toch vallen de verschillen wel op aangezien hij maar tot 7000 rpm en 220 km/h aangeeft?
Ik weet wel dat ze een bepaalde PK restrictie etc. in Japan hebben. Zal dat hier de reden van zijn?
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!