Hmm, het is nu mijn beurt .. ruitenwisser motor overleden :(

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Hmm, het is nu mijn beurt .. ruitenwisser motor overleden :(

Bericht door Sounddragon »

Vorige week heb ik hem er al een keertje uitgevist om hem een beetje gangbaar te maken, omdattie wel heel erg zijn gemak ging nemen met wissen.
Hij heeft het welgeteld 2 dagen weer enigszins fatsoenlijk gedaan, maar nu doet ie dus helemaal niks meer :?

Weet iemand toevallig of die dingen van een station en een hatch hetzelfde zijn ???? zou wel handig zijn, maar ik vrees het ergste....

iemand er eentje liggen toevallig ???? zoja, maak even een foto, dan kan ik ze vergelijken......
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Von Stauffenberg
forum-gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 06 mar 2005 19:07
Locatie: Tussen verdacht veel Belgen
Contacteer:

Re: Hmm, het is nu mijn beurt .. ruitenwisser motor overlede

Bericht door Von Stauffenberg »

Sounddragon schreef:Vorige week heb ik hem er al een keertje uitgevist om hem een beetje gangbaar te maken, omdattie wel heel erg zijn gemak ging nemen met wissen.
Hij heeft het welgeteld 2 dagen weer enigszins fatsoenlijk gedaan, maar nu doet ie dus helemaal niks meer :?

Weet iemand toevallig of die dingen van een station en een hatch hetzelfde zijn ???? zou wel handig zijn, maar ik vrees het ergste....

iemand er eentje liggen toevallig ???? zoja, maak even een foto, dan kan ik ze vergelijken......
Sound ben 99% zeker dat ze het zelfde zijn.
Ik zou zeggen "es kijken ik denk wel nog eentje te hebben" maar ja Gent is wel heel ver voor zo'n stom iets he :wink:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Jah psies... het gaat trouwens over de ACHTERruitenwisser motor, ik zag dat ik dat niet helemaal duidelijk had getikt.... :lol:

Vóór issie idd waarschijnlijk krek eender.... :)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Von Stauffenberg
forum-gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 06 mar 2005 19:07
Locatie: Tussen verdacht veel Belgen
Contacteer:

Bericht door Von Stauffenberg »

Sounddragon schreef:Jah psies... het gaat trouwens over de ACHTERruitenwisser motor, ik zag dat ik dat niet helemaal duidelijk had getikt.... :lol:

Vóór issie idd waarschijnlijk krek eender.... :)
A ja ok :D
Zou het niet weten eerlijk gezegd :wink:
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Ik heb er nog wel een liggen, maar nu weet ik niet of hij nog werkt want ik had die van mn vorige auto ook stuk alleen weet ik niet meer of ik hem nou vervangen had ofniet :lol: ik wil hem anders wel even keer voor je testen, als hij nog werkt mag je hem zo wel hebben bij de naven want daar had je toch ook belangstelling bij? :wink:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Blue Vectra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1091
Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
Locatie: lelystad

Bericht door Blue Vectra »

nou dan moet ik maar goed me ruitewisserunit in de gaten gaan houden :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Rallyastra schreef:Ik heb er nog wel een liggen, maar nu weet ik niet of hij nog werkt want ik had die van mn vorige auto ook stuk alleen weet ik niet meer of ik hem nou vervangen had ofniet :lol: ik wil hem anders wel even keer voor je testen, als hij nog werkt mag je hem zo wel hebben bij de naven want daar had je toch ook belangstelling bij? :wink:

Zou niet verkeerd zijn :wink: Wordt al steeds interessanter om een keertje vergezeld van mijn knapzak af te reizen richting Mols..... ehhhh Vroomshoop :)

Nou moek alleen nog even weten of het ook daadwerkelijk dezelfde is...en of dat ding van jou het doet.... :)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Sounddragon schreef:
Rallyastra schreef:Ik heb er nog wel een liggen, maar nu weet ik niet of hij nog werkt want ik had die van mn vorige auto ook stuk alleen weet ik niet meer of ik hem nou vervangen had ofniet :lol: ik wil hem anders wel even keer voor je testen, als hij nog werkt mag je hem zo wel hebben bij de naven want daar had je toch ook belangstelling bij? :wink:

Zou niet verkeerd zijn :wink: Wordt al steeds interessanter om een keertje vergezeld van mijn knapzak af te reizen richting Mols..... ehhhh Vroomshoop :)

Nou moek alleen nog even weten of het ook daadwerkelijk dezelfde is...en of dat ding van jou het doet.... :)
Ik zal morgen mijn achterplaat er wel even af draaien en hem even op mn eigen auto testen :wink:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Gewoon even naar de sloop en je heb weer een andere,wel even meenemen dat ding,er zijn verschillende soorten. :wink:
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
schomouse
forum-gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 jan 2004 15:47
Locatie: Mijdrecht

Bericht door schomouse »

Achterwisser van een hatchback is niet het zelfde als van een station.

net even gekeken in EPC.

Nieuwe kost 160 euro ex btw.
-------------------bmw 325-----------------------
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Azzie het snel zegt is het géén drieëneenhalve meijer :roll:

Ik vind er wel 1 :wink: kweet alleen nog niet waar... :D
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie